![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjYcxpeVxl6y95oiVQCtIGVxgbWnxInt68QBOXgRjB7XDbVhtHFxb3yYODl8Xc21iNAMT_8mNYNWNWKWKGT3wxmZ6b9EourNBTr53p216w45Pn-V-pLgtRMr9mfxOiT01_Q0FnfmJN5A50/s320/con_aprenentatge.jpg)
A l’any 1969, Edgar Dale (1900-1985), pedagog estatunidenc, va elaborar un model que explicava quins eren els mètodes més i menys efectius per a l’aprenentatge i ressaltava que la manera que més s’aprèn és a partir d’allò que es diu i es fa (experimentant). Aquest model se sintetitza en l’anomenat con de l’aprenentatge.
L'aprenentage parteix de l'acció i de la descoberta, tant de forma guiada pel professorat com autònoma per part de l'alumnat (aplicant el raonament) i d'acord amb el mètode científic: aconseguir un ExE (educar x experimentar / experimentar x educar)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada