dimecres, 27 de febrer del 2013

ELS TRES PILARS DE L'EDUCACIÓ

1 comentari:

  1. Hola Carme!
    Moltes gràcies per les teves paraules i la teva preocupació. Com ja has observat tinc molt poc contacte amb el bloc, la veritat és que no tinc temps per dedicar-hi ni al Petit món ni al de la classe. La mare està hospitalitzada, la malaltia avança força i no hi ha possibilitat de tractament ni intervenció quirúrgica. Quan plego de l'escola vaig directament a l'hospital i arribo a casa bora les 11h del vespre, i el cap de setmana ja te'l pots imaginar. Com pots comprovar ho tinc complicat per poder tenir el bloc al dia tant pel la falta de temps com pel meu estat d'ànim, tant sols de tant en tant com avui faig una ullada per veure com va tot i què hi ha de nou en els vostres blocs.
    Bé gràcies de nou pel teu interès, t'envio una forta abraçada !!!
    Anna

    ResponElimina